duminică, 11 decembrie 2016

11.12.16


   

   2016 este al 27-lea an decand romanii au renuntat la un sistem totalitar,care nu permitea alternative. 
    In 2016 are loc al 8-lea rand de alegeri parlamentare dupa perioada comunista. 
    Cu toate acestea, vorbind despre propria prezenta la vot, romanii isi pun intrebarea importanta diferit:
     "Eu pentru cine votez?" ->  
              "Eu pentru ce (idealuri/principii) votez?"->
                      "Eu impotriva cui votez?" ->
                            "Eu importiva carei ideologii votez?" ->  
                                  "Eu impotriva a carui grup votez?" ->
                                        "Cine ma stimuleaza sa votez?" ->      
                                              "Eu impotriva cui votez?" ->
             "Eu unde votez?"' , "Eu de ce sa votez? " , "Ce treaba am eu cu asta?"            
Unii am trecut prin toate dilemele enumerate, unii suntem la inceput ... 
Unde va aflati fiecare dintre dvs.:
              Ati fost la vot?
                         Va duceti la vot?
                                Va ganditi  sa va duceti la vot?    


                              

                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu